forsikringsskade eller ej?

hej

Under rengøring i julen væltede jeg en stor kobber-trane ned over vores træskænk, som ramponerede meget af skænken plus en lille pyntegenstand. Fuglen tog ikke skade. Har man en forsikring, der dækker i sådanne tilfælde. Jeg har alle standard forsikringerne. 

på forhånd tak for hjælpen

mvh

Mads Andersen

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på LDS

Det vil man normalt ikke have forsikring der dækker. Det er kun motorkøretøjr der kan kaskoforsikres. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Prøv at melde det til din indboforsikring. 

Vi har en almindelig standard indboforsikring hos Lærerstandens Brandforsikring, og da vores kat væltede min 14 dage gamle laptop på gulvet dækkede de. Godt nok med en selvrisiko på 1800,- kr, men laptoppen faldt ned fra to meters højde og blev totalskadet. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

jo hvis du har en udvidet forsikring, dækker den. men der er måske selvrisiko på.

Spørg dit forsikringsselskab, de ved det

Bjarne

bjarne, det er lærerstanden han er forsikret i!! Dem skal man ikke spørge, men selv vide.

Jeg er flygtet  forlængt!

Annonce

Det er muligt at du har dårlige oplevelser,men har samme selskab, og har altid fået en fyrstelig behandling. I deres indboforsikring har de dækning for pludselig opstået skade, så den skulle dække.

Kopieret fra forsikringen

ækker pludselige skader på dine ting, fx når du taber dine briller, og de går i stykker, eller du spilder kaffe på din sofa. Der er altid selvrisiko på pludselig skade

Men lad os endeligt høre hvordan det ender Mads.

Bjarne

Lærerstanden dækkede uden problemer min nye laptop. Vi har endda ikke nogle udvidede forsikringer, så det var vores almindelige indbo der dækkede. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Fik stjålet en ny cykel to gange på et kalenderår fra carporten i et lavrisikoområde. De sendte et brev, hvor de ville smide os ud, hvis vi fik så meget som et stenslag i bilen de næste tre år. Så deeeet

Gider ikke denne diskussion mere den er ved at blive hellig, men det er vel ikke uden grund at seskabet gang på gang kåres som nr. 1 i kundetilfredsheds undersøgelser.

Så mit råd til Mads Andersen, test dem og lad os høre resultatet.

Slut herfra

Bjarne

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis