Stafferinger

Ved I om der skal klarlak oven på stafferinger når de er klisteret på. Har købt staffering med “Hitachi” på eBay men der fulgte ingen brugsanvisning med. Hele bagklappen er nymalet så det ville ikke være noget problem. Jeg ved bare ikke om det er det rigtige at gøre.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nej det er ikke normal at ligge lak oven på staffering, fordi hvis du fortryder er de ikke til tag af igen.

Jeg er ved at renovere en bil. Der laver jeg et negativ/maleskabelon af staffering der skal på. Så bliver de malet på bilen. vandsleber og nogle lag klarlak så man ikke kan mærke bogstaverne/overgangen.

Her er dem jeg har købt:

https://www.ebay.com/itm/Hitachi-EX...SwD0lUhYvm

Bliver helt i tvivl om det er klistermærker eller kun afdækning så bogstaverne kan sprayes på. Hvis det kun er afdækning så holder de sig sikkert ikke pæne og sket ikke uden lak. Hvad tror du/I...

hejsa.............. hvis du skal male dem på skal du huske at afrense området godt , det er sikkert ikke muligt at slibe i afdækningen , men du kan så bruge en kraftig polercreme som efterlader micro ridser som malingen kan binde fast i . Når maligen så er godt hærdet kan du give hele området en gang voks, uden at gnide hårdt ..............

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også