Knapperlyser rødt på Kondens tørretumbler Whirlpool

Hej 

Vi har en kondens tørretumbler Whirlpool, som har fungeret indtil nu. Men nu lyser to af knapperne rødt og den vil ikke starte. Tømmer altid for vand og fnugfilteret, men har nok lige overset varmeveksel filteret som nu er rengjort, men den lyser stadigvæk og kører ikke. Skal jeg evt.prøve at slukke for strømmen?

Kan ud fra brugsanvisningen ikke se fejlen

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

ja, du skal afbryde strømmen helt til maskinen og drikke en kop the og tænde igen.

det er meget vigtigt at rense kondensatoren 3-4 gange årligt, da der udover tilstopning er grobund for slemme sager


 

Jeg ved godt tråden er gammel. Men jeg står med præcis det samme problem. Maskinen er renset i filter og kondensator (begge dele med børste og under bruser) Har også fjernet nullermændene så langt ind jeg kan få min arm ind. Men maskinen vil ikke starte. Den bliver bare ved med at lyse i de to lamper.

Er der andet jeg selv kan gøre eller må jeg bide i det sure æble og få hjælp ud? 
 jeg er ret sikker på den bare skal nulstilles . jeg mener det er noget med at sætte dreje knappen på kl 6 trykke 3 gange på  knappe start  drej til kl 7 tryk 3 gange mere på start  knappen  og drej op på 0 så burde den virke
Det virkede! Du fortjener kæmpe kys! Tak tak tak❤️
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis