ej jeg har et larburgini fyr og kun gulvvarme i huset som er på 126 m2 kan ikke justere varmen

som jeg skrev om fyret har jeg ikke en jordisk chance for at finde ud af hvordan sådan noget varme virker men jeg forsøger at bruge min logiske sans ,  inde i huset sidder der termostater som burde kunne regulere varen i hvert rum men som jeg ser det virker de ikke uanset om jeg skruger helt op eller helt ned så sker der ikke en prut. ude ved fyret sidder der nogle ventiler med styring via en tavle på vægen .den tavle på vægen skulle i følge mig køre med konstant støm på 220 volt og føleren som sidder på ventilerne kører med 24 volt for at lukke op og i for vandgennemstrømningen gennem slangerne i de enkle rum i huset. jeg har informeret udlejeren om at det ikke virker men de halvaber han har haft ude at se på det kan ikke finde ud af det. jeg har fortalt at fyret styrer 220 volt og det mener jeg ikke den skal for termostaterne skal j virke hele tiden og ikke kun når fyret kører. jeg tror ikke selv at de ventiler kører som de skal ej heller de 24 volt styringer til at åbne og lukke fungerer som de skal- så hvad gør jeg for at finde ud af hvad der er i vejen med hele systemet nogen der kan give mig et svar. Aner heller ikke hvordan fyret skal stå vi bruger ca 10 liter olie om dagen håber der er nogen som kan gi mig et godt råd

som jeg skrev om fyret har jeg ikke en jordisk... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

nå gutter så er fejlen endelig fundet mine telestater virker ikke dvs 3 ud af 7 virker men hvor får man nogen der er magen til.telestaterne er af mærket taconova 24volt skulle vist være et tysk fabrikat  kan ikke finde nogen på nettet  er der nogen af jer som ved hvor man finder dem henne ?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis