redan akvavita 2000 kan ikke skrue op for varme

hej vil meget gerne bede om hjælp til at få lidt mere varme på dette anlæg

for ca 4 mdr siden var der problemer med varmtvand der afmonterede jeg varmt vandtventil har ikke haft problemer med det siden.

nu er tiden for lidt mere varme men lige meget hvor højt jeg skruer varme termostaten bliver den på 40 grader , kan se der er føler på.

er der et bud på hvad fejlen kan være 

på forhånd tak

og god jul

ps. en fornuftig pris på at få det lavet er også velkommen 8900 randers 


pm
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis