hej vil meget gerne bede om hjælp til at få lidt mere varme på dette anlæg
for ca 4 mdr siden var der problemer med varmtvand der afmonterede jeg varmt vandtventil har ikke haft problemer med det siden.
nu er tiden for lidt mere varme men lige meget hvor højt jeg skruer varme termostaten bliver den på 40 grader , kan se der er føler på.
er der et bud på hvad fejlen kan være
på forhånd tak
og god jul
ps. en fornuftig pris på at få det lavet er også velkommen 8900 randers