Hænge en bøjlestang op ??

Hej jeg er ny herinde og ved ikke om denne  kategori er det rigtige sted at få hjælp til mit problem.

Jeg er lige flyttet i lejelighed sammen med min kæreste og hun vil gerne have hængt en bøjlestang op til hendes tøj.

Men da jeg ville bore hul til plugs blev hullet bare støre end det bor jeg brugte og kunne derfor ikke bruge mine plugs 

Jeg tror væggen er lavet af noget porøse 

Hvad vil i anbefale mig at gøre for at få hængt denne bøjlestang op så den er ordenlig fast gjort til væggen.

Tak på forhånd 

Hilsen Kasper 😊😊

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er væggen hul bagved eller massiv? hvis det er en gips væg skal du bruge gipsplugs til det.

Kommer der sort støv ud? Eller er det lysegråt. Hvis det er næsten sort kunne det være koks.

Man kan evt købe et limanker i den lokale tømmerhandel. Det egner sig godt i koks

Du kan prøve at slå på væggen og se om den lyder mere massiv andre steder. Der vil du mulighed kunne få fæstnet bedre.


Elektronikteknikeren

Det kan også være du bare har ramt en fuge, hvis det er en murstensvæg


Elektronikteknikeren

Det er gråt det der kommer ud. 

Mange tak for jeres svar )

Sæt en større plugs i, efter at du har klippet den op i fligene så den har lettere ved at åbne sig. Dernæst slår du en mindre plugs inden i den, som også klippes op. Så kan skruen bedre komme til at udvide dem uden at de kører rundt i hullet. 

Går det helt galt kan du gå tilbage til det helt gode gamle triks.  Ødelæg en træ tøjklemme og slå den ind i hullet med den 2 spidse ender først. Når den ikke kan komme længere ind skruer du bare skruen ind midt i "træklodsen" 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis