Den har måske været oppe før, men har ikke kunne søge det frem?
Jeg har fået to tilbud på nyt gasfyr, det ene er et Bosch C 5000 og det andet er et Viessmann 200-W. Forskellen på de to tilbud er "kun" kr. 2.000,- dermed ikke det afgørende for mit valg.
Vil dog gerne høre jeres erfaringer, og hvad I ville vælge?
Pft
Søren