Toshiba TV

Mit "gamle" Grundig smart tv 49" blev sendt til reparation den 6 november. Strømforsyningen var gået. Stadig garanti på tv. De første 14 dage skete der ingenting, jeg rykkede og rykkede for at få at vide, hvor det blev af. for ca, 5-6 dage siden fik jeg at vide (Elgiganten), at det ikke kunne repareres, men de ville tilbyde mig et Toshiba tv nyt i stedet for, Umiddelbart accepterede jeg det.

De dukkede så op i mandags, uden garantibevis, kvittering for, at det er mit.

Jeg har nu sat tv op og prøvet det/testet det. Det når ikke Grundig til sokkeholderen, utrolig dårligt billedkvalitet, uklart, og flere banale tilslutningsmuligheder er ikke tilgængelig.

Jeg vil ikke ha det tv, for mig ubrugeligt sammenlignet med det jeg havde, Har tidligere haft Samsung, godt tilfreds med dette osse, men det gik osse i stykker lige efter garantien udløb. Osse købt i Elgiganten.

Hvad gør jeg? 

jvk
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du ikke personlig har været hos Elgiganten,så prøv at tage en snak med dem i forretningen.

bh

Nu har vi et 43" uhd fra toshiba og der fejler billed kvaliteten bestemt ikke noget,ligeledes tilslutninger har den mere end man har brug for fx 4x hdmi, scart mm

hvordan er din antenne instalation og kabler

skal man sige noget så kunne fjernbetjeningen godt være lidt bedre / menu systemet er ikke lige sony niveau men det leverer varen 

Du skal have fat i butikker, der skal være faktura på den vare du har fået udleveret,

hvad model har de givet dig, at de har givet dig et andet mærke lyder underligt, lidt ligsom hvis man havde en panasonic optager og man får udleveret en samsung istedet for i dit tilfælde.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis