Tilbygning

Hej,


Jeg er ved at planlægge tilbygning til mit hus. Jeg håber at nogen har været ude i noget ala det samme, og kan hjælpe mig med en CIRKA pris på følgende.


En tilbygning på 6,90m x 6,50m = 45 m2. (Jeg har vedhæftet en tegning jeg har lavet)

Jeg ved godt at det er umuligt at sige noget konkret, da det selvfølgelig kommer an på materialevalg osv. 


Men hvis jeg beder en håndværker om, at lave den "ydre skal". Altså fundament, opmuring og tag (fladt tag). Så står jeg selv for alt indvendigt. Tilbygningen skal indeholde køkken, bad og bryggers, men de fleste installationer findes i forvejen, i en tilbygning der står der i øjeblikket så glem dem foreløbigt. 


Jeg tænker udelukkende på prisen for den ydre skal. Resten regner jeg mig frem til. (har selvfølgelig både en VVS'er og elektriker inde over)


Håber nogen har en idé.


Mvh. Eddie


4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hvis du skal have en håndværker til at lave det , er det så ikke en god ide at spørge ham om prisen ???


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Rolias:

Klart, det skal jeg da. Men alle håndværkere har så p**** travlt og det tager 1-2 måneder bare at få et overslag på mit badeværelse. 

Er i gang med min stueetage, og føler næsten man er til besvær og ikke bliver taget seriøst.

Så havde håbet nogen kunne komme med et bud, hvis de selv havde været det igennem. Så hvis nogen sagde jeg skulle regne med 100-200k havde jeg da noget at kunne budgettere videre med..


Men never mind..



Sådan er det desværre ofte når der er meget travlt med nybyggeri, så gider de fleste håndværkere ikke rode med renoveringer og tilbygninger.

Men de findes alligevel, og hvis du får tilbygningen lavet i Izodom, kan du stort set lave den selv, evt. med hjælp fra en håndværker fra MK Byg 50780214


Selv i ordbogen kommer arbejde før succes .... :) , og i virkeligheden kommer al viden fra erfaringer .. :)

En LDS´er kan også være med på innovativ lavenergi ved brug af www.izodom.dk

Jeg vil fortælle at vi fik lavet et lign. tilbygning indeholdende alt incl. el, gulvvarme osv.på 24 kvm. Estimaterne spredte sig fra 250-450.000 kr.



kh. hilsen Mr. GDS 0
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis