Hej
Jeg har nogle gamle DanFoss (1985) termostater, som jeg vil have udskiftet, da radiatoren i stuen er iskold. Jeg har allerede købt 3 nye termostater og pakdåser. Jeg plejer at demontere mine termostater med en lille umbrakonøgle, men jeg tror jeg forsøgt at dreje den forkerte vej på alle 3 termostater alt for hårdt, således at jeg muligvis har ødelagt umbrako skruen. Jeg har forsøgt med en torx, men jeg kan stadig ikke få skruen ud (gælder alle 3 termostater). Jeg er ved at skrige og er meget tæt på at tilkalde en VVS'er, men det må kunne være muligt at få dem af selv skulle man tro.
Er der nogen der har et rigtig godt råd til hvad jeg skal gøre uden at skulle bruge en skærebrænder eller dynamit?