Kina dimser

Hej så


Køber en masse småting på Kina sider, så som Aliexpress o.l.

Men kan jo kun købe for 80 kr. Inden der kommer moms og told behandlings gebyr på. 

Er der nogen der har kendskab til en lignende side beliggende ingen for EU?


 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan frit handle inden for EU, uden der kommer extra told om moms på.

Har købt en del værktøj i England, og senest en 10 kg flaske Ilt, fra Polen, købt på Ebay. Så ingen problemer i det.

Selv om man kun må købe for under 80 kr fra Kina, er der mange ting at finde, og portoen er ofte gratis, eller meget billig.

Jeg har handlet en del på www.banggood.com (når man har nogle gange, kan man få 15 % rabat på mange af tingene)


Vi prøver igen, i morgen --

Jeg søger lidt af alt. Pt. er det et nvr board til IP cameraer. Har fundet et til 20 $, men det er jo over de 80 kr. Så det er primært lidt elektronik, som jeg ellers finder til noget højere pris på øvrige hjemmesider.


 

Jeg er så tit blevet "reddet af" de 15% rabat der gives, så prisen ryger under de magiske 80 kr.

Har da også købt ting i kina til omkring de 100 kr, men aldrig blevet opkrævet ekstra told.

Eks far Bangood kan nogle af varerne sendes fra EU varehus, så bliver de ikke fortollet.

Du kan vælge ude i venstre side, om du ku vil se ting fra EU, på banggood


Vi prøver igen, i morgen --

På de lidt større ting, er Aliexpress begyndt at sende fra EU varehus. Har senest købt robotstøvsuger til væsentligt under danske priser - sendt fra Tyskland og modtaget på 4 dage. Det er tydeligt markeret, når muligheden foreligger. 

Til anden elektronik bruger jeg eglobalcentral.eu. De har base i Hong Kong men sender via UK varehus. Derfor kommer der ikke told på, når det kommer ind i Danmark. 

Annonce
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Af ren nysgerrighed hvad køber I? Er det sådan noget som covers, laderkabler mv. eller? Og hvordan med sådan en robotstøvsuger - hvordan ved man, om de er noget værd og fungerer i Danmark? De koster jo trods alt en lidt større sum penge.

Jeg har handlet rigtig meget på Wish. Jeg har købt værktøj, pandelamper, wi-fi stikkontakter, lys til knægtens ATV, solbriller, iPad cover og panzerglas, relæer, kabeltester, m.v. 

Kan du tænke det - kan du købe det   


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

HomeSweetHome skrev den 05-03-2018 13:53:23

Af ren nysgerrighed hvad køber I? Er det sådan noget som covers, laderkabler mv. eller? Og hvordan med sådan en robotstøvsuger - hvordan ved man, om de er noget værd og fungerer i Danmark? De koster jo trods alt en lidt større sum penge.

 Tja, man kan købe næsten alt på e-bay og Amazon afsendt fra EU og dermed undgå flere udgifter. 

Hvis den robotstøvsugers oplader kan køre på 230 volt kører den også fint i DK. Du skal, som altid, læse de tekniske specifikationer på den ting du vil investere i.

Husk på når du importere fra udlandet, er det ikke den danske garantiordning som varen er dækket af. Herunder skal du kalkulere med at en garantireparation tager l a n g  l a n g tid samt det normalt koster en hel del penge at sende varen tilbage.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Jeg har to gange oplevet, at en varer ikke levede op til forventningerne. Begge gange fik jeg mine penge retur inden for en times tid. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis