Væghængt toilet

Hej!Jeg flytter ind i en lille lejlighed, og vil enormt gerne have en løsning til et mindre toilet. Her er det væghængte toilet klart at fortrække, men jeg ved ikke om det er muligt at lave selv? Mit toilet er indrettet sådan at vandtilførelsen er ved siden af toilettet og ikke bagved, plus at klinkerne på gulvet ligesom "buer" op af væggen, så der kommer ikke en skarp vinkel fra gulv til væg. Er der nogen der har en løsning eller idéer til alternativer? 

På forhånd tak :-) (jeg har vedhæftet billede)

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kan ikke se dit billede, men det er også lige meget, beskrivelsen er i orden. 

Et væghængt toilet fylder ikke væsentlig mindre, hvis cisternen skal bygges i en kasse uden på vægge. Det er kun hvis du kan få cisterne delen til at sidde delvis i muren og delvis i rummet bagved at det fylder noget mindre. 

Det er en ret omfattende opgave, og hvis det er en lejelejlighed skal udlejer m.m. jo også involveres. 

Jeg kan jo ikke vide om det er noget du selv kan lave, da jeg har lavet det 4-5 steder. Men den detalje at klinker buer op ad væggen er mikroskopiske problemer i forhold til hele opgaven  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tak for svarene! Jeg vælger et kort toilet istedet :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis