Let-opsætteligt og ikke for tungt transportabelt hus? heel 6 20-10-2003 12:52 Hejsa Jeg er ved at undersøge om det ikke er muligt at lave et Let-opsætteligt og ikke for tungt transportabelt hus? Er der nogen af jer derude der har nogle idéer ? /Maria Lind Heel 6 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Haugaard 227 3450 20-10-2003 13:11 Der sælges mange flytbare huse i den blå avis, det er ofte billigere end at bygge selv, så det kommer an på behov og ønsker om man kan finde et der dækker. www.dba.dk søg på flytbare huse god fornøjelse Peter
heel Trådstarter 6 20-10-2003 16:44 Nu er det ikke et flytbart hus jeg er ude efter.... jeg er ude efter et hus der ikke fylder ret meget når det ikke er sat op og som kan samles og pilles fra hinanden i løbet af ca. 1 time eller mindre..... /Maria /Maria Lind Heel
njord 6397 7120 20-10-2003 19:21 Ja det har jo været brugt af mange folkeslag gennem tiderne og kaldes vist et TELT 8) Fortæl lidt mere om hvad du skal bruge det til samt hvad du mener med at det ikke fylder for meget... Hvor stort skal det være ?? Skal der være vandtæt tag ? osv ? osv ? venligst Njord :roll: MVH Njord
njord 6397 7120 20-10-2003 19:22 Ja det har jo været brugt af mange folkeslag gennem tiderne og kaldes vist et TELT 8) Fortæl lidt mere om hvad du skal bruge det til samt hvad du mener med at det ikke fylder for meget... Hvor stort skal det være ?? Skal der være vandtæt tag ? osv ? osv ? venligst Njord :roll: MVH Njord
heel Trådstarter 6 21-10-2003 13:22 Det jeg vil have lavet er ikke et telt.... men et hus som man kan pilles fra hinanden side for side og stilles op igen på kort tid. husets størrelse... tja... 3*4m eller sådan noget.... og gerne så at man kan lave et stort hus ved hjælp af flere huse. Og ja... tag og sider skal være vandtætte... Det jeg skal bruge huset (eller flere af dem) til at til laiv rollespil, en form for reanactment og total teater. Grunden til at det skal være et hus... er at gøre settingen / kulisserne så virkelige så mulige..... Det er jo ikke fedt at settingen er en by, hvis byen kun består af telte, vel? /Maria /Maria Lind Heel
njord 6397 7120 21-10-2003 13:41 Så vil jeg foreslå en skelet konstruktion i nogle høvlede lægter og så en beklædning i en tynd krydsfiner 3 - 4 mm. Pladerne kan du lakere eller male for at få dem vandtætte. Så kan du jo male forskellige kulisser der passer til de forskellige formål. Hjørnerne kan laves med almindelige hængsler som på en alm dør eller lidt stivere et senge samle beslag. Opsavningen af pladerne til moduler må gøres mest muligt gennemtænkt. Altså tag udgangspunkt i hele plader og det du ønsker at transportere pladerne i/på. Her er lidt at gå igang med !! MVH Njord
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her