Du har vel fået udleveret manualen til din nye styring?
Jeg synes at opleve at montører af sådanne styringer alt for ofte ikke ved hvad det er de selv installere.
Og natsænkning skal man ikke implementere med mindre man kender den termodynamiske påvirkning af huset og dets varmeinstallationer.
Så hvis den primære effektafgivelse sker gennem tung gulvvarme, skal de holde deres montørpillefingre væk fra alt der hedder natsænkning.
Hvis det var mig, ville jeg kræve manden forbi til en "ommer" idet du vel har betalt for en indregulering, som viser sig ikke har levet op til forventningerne.