røggastermostat mivs64 4 8721 25-11-2017 19:40 hej.Nogen der kan fortælle mig, om denne røggastermostat, skal sidde inde i røret, eller den skal sættes på uden på med ståltråd. nogen siger det ene og nogen det andet.det er Atmos røggastermostat til 18-75shåber i kan hjælpe. hilsen preben. preben hej. Nogen der kan fortælle mig, om denne... Vis hele indlægget 11 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Frank Chr. 4341 03-12-2017 09:48 gasse skrev den 02-12-2017 22:26:23En røggastermostat sætter man i røgrøret (Det jo den den skal måle).Men kun hvis der er plastrør eller ligende.Røggas temp. Variere meget afhængigt af kedel og indfyret effekt.Hvis det er et pillefyr tror jeg det er til at styre blæsertryk. Men kender ikke så meget til pillefyr. Stadig i røgrøg😊 Plastrør hvor ?Eller til at styre røgsuger i skorsten, har jeg efterfølgende fundet ud af.