røggastermostat

hej.

Nogen der kan fortælle mig, om denne røggastermostat, skal sidde inde i røret, eller

 den skal sættes på uden på med ståltråd. nogen siger det ene og nogen det andet.

det er Atmos røggastermostat til 18-75s

håber i kan hjælpe.  hilsen preben.




preben
hej. Nogen der kan fortælle mig, om denne... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
gasse skrev den 02-12-2017 22:26:23

En røggastermostat sætter man i røgrøret (Det jo den den skal måle).

Men kun hvis der er plastrør eller ligende.

Røggas temp. Variere meget afhængigt af kedel og indfyret effekt.

Hvis det er et pillefyr tror jeg det er til at styre blæsertryk. Men kender ikke så meget til pillefyr. Stadig i røgrøg😊

 Plastrør hvor ?

Eller til at styre røgsuger i skorsten, har jeg efterfølgende fundet ud af. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis