Adgang til server fra lokal mail?

Hej

Jeg prøver og hjælpe min mor, med hendes mail, (Hun er typen der har tastet ja, til alle reklamer og tilbud) så mailen har været godt til rodet, hun har så invisteret i en ny pc, for den gamle kunne simpelthen ikke trække alle de mail, nu er vi så ved at have godt styr på sorteringen af div. mails.

Mailen blev i sin tid oprettet på et lokalt outlook program og er en TDC mail - problemet er så det at hun har tilkoblet både sin iphone og ipad til mailen, for at kunne læse dem der os, men på de to enheder kommer der kun beskeder med at hendes server plads er blevet brugt op (max. 1000 mail) der står man skal gå til webmail og slette dem fra serveren, hvordan kan jeg slette disse mail fra serveren?

på den nye pc kan hun sagtens læse mails, men det er som om at alle mails ligger på serveren og skal slettes derfra før hun kan læse dem på iphone og ipad, det er en pop3 mail (ved godt man modtager alle beskeder på alle enheder) 

Problemet er jo den er oprettet som en lokal mail - håber nogen kan hjælpe mig, tak :)

vh

Martin


Martin O
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan starte med at gå ind på mailprogrammet på computeren og slette alle de mails, du ikke vil have. Det er ikke nok at slette dem på ipad og iphone.


fase

Problemet ligger i at du ikke kan tilgå TDC's spamfilter fra Outlook, da den folder kun er tilgængelig når du logger ind på webmail delen via browseren. Og når den bliver fyldt, blokerer den så for flere mails.

Så problemet ligger altså i at hun har brugt alt sin tildelte plads på webmailen.

Du skal derfor logge på webmail og slette spamfolderen, og evt andre gamle mails så skulle det køre igen.

Min svigermor havde præcis samme problem.


Elektronikteknikeren

Har du prøvet at gå ind på mailen via Yousee hjemmesiden ?



Vi prøver igen, i morgen --

Ja, den sige bare forkert login når jeg prøver fra hjemmesiden 😳


Martin O

Så skal du bede kundeservice om et nyt login


Elektronikteknikeren

Ja få sendt et nyt login kode, eller ring til yousee, de plejer at være vældig hjælpsomme..



Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis