Jeg gætter på, at det er lidt af en videnskab at svare meget fornuftigt på dit spørgsmål.
Har selv et sommerhus med en luft-til-luft-varmepumpe, og jeg skruer den ned på 18 grader om natten, og det bliver hurtigt varmt igen om morgenen, når jeg skruer op igen.
Men du kunne jo prøve at holde lidt øje med din måler over et par uger, hvor du den ene uge skruer ned og i den anden uge lader være. Put så de daglige udendørstemperaturer i et lille regneark, så du kan regne lidt på det bagefter.