Hej,
Min kone og jeg er flyttet i et hus for et halvt år siden. Huset er renoveret i 2014 og i den forbindelse er der lagt gulvvarme i hele huset.
Da vi så for nogen måneder siden skruede op for varmen i de forskellige rum, virkede varmen fint, men det er Som om at den stopper ved 21 grader (mellem 21 og 21,4 grader)
Selv når vi skruer op på 25 grader på de trådløse enheder, så bliver det ikke varmere i rummene. (Indtil videre har jeg ventet i 14 dage)
Jeg har absolut ingen forstand på VVS eller noget dertil, så er fuldstændig blank. Jeg tænker at kontakte en VVS mand, men hvis i nu havde en ide :)