Danfoss Living - høj temperatur

Vi har lige koblet et nyt rum til vores anlæg (2 dage siden) . Kom så lige til at se på temperatur måleren og den var gået ud over sin skala på 60 grader, selvom jeg har anlægget til at stå på maks. 35 grader.

Undrer mig lidt nu og tænker om der er et eller andet der er stået af i anlægget.

Nogen gode bud og hvad bør jeg gøre inden jeg kalder på en VVS mand

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Mærk på den øverste fordelerrør/manifold om den er meget varm.

Det kan være en defekt termometer. I modsat fald ville jeg kontakte jeres installatør idet den høje temperatur kan ødelægge jeres trægulve.

Jeg har samme system og det virker fint.


Koala

Jeg tror nu mere på en defekt termostatventil, hvis den ikke blot er blevet skruet alt for højt op. 

Termostatenheden (den enhed hvor temperaturen reguleres) har vel ikke været afmonteret, og efterfølgende ikke sat korrekt på igen?


Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis