Vi har lige koblet et nyt rum til vores anlæg (2 dage siden) . Kom så lige til at se på temperatur måleren og den var gået ud over sin skala på 60 grader, selvom jeg har anlægget til at stå på maks. 35 grader.
Undrer mig lidt nu og tænker om der er et eller andet der er stået af i anlægget.
Nogen gode bud og hvad bør jeg gøre inden jeg kalder på en VVS mand