Ja, jeg får mange hits, men ikke de rigtige endnu.
Jeg har målt på selve blæseren og fandt ud af at der ikke er forbindelse fra det ene stikben og ned til det tilsvarende kul. Så satte jeg 12 volt til det ene stikben og direkte ned til det modsatte kul, som jeg lige kunne nå at rører ved, og så kører blæseren. Fejlen er fundet, men hvordan for jeg genetableret forbindelsen imellem stikben og kul, jeg kan kun se det igennem et aflangt hul hvor stikket ellers sidder. Hvis der noget der har et godt trick, ville det være rart, men ellers må jeg forsøge at skille blæseren ad, det ser ikke let ud. Men jeg kan ikke bruge den som den er, og derfor vil jeg prøve at finde den rigtige blæser før jeg skiller/ødelægger den gamle. Hvis jeg kan finde en hos en ophugger ville det være godt, men ellers har jeg følgende følgende: http://www.mister-auto.dk/da/kabine...g2669.html men jeg synes ikke de ligner min helt på billerne, men bare de passer, så behøver det ikke at være en orignal.