Langsomme tekster på dr.dk

Hej til Jer.

Når jeg gerne vil streame feks den dokumentar om "stuxnet" så kommer teksterne lissom flere gange efter hinanden og halvdelen er det bare det halve af dem. 

Er det for dr.dk er noget lort? er det min internetforbindelse eller er det pc-en som ikke er tilstrækkelig. Noget som den er begyndt på er også at billedet først kan ses når det maximeret som minimeret er det bare en masse hvide og sorte firkanter.

Jeg lavede lige en test på familien Lövander som havde ok tekster i går på tv over antenne. Nu er det som ovenfor, når det er maximeret, men teksterne er tilsyneladende ok når jeg køre minimeret. så kan jeg bare ikke se billedet.

På forhånd tak.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du har måske et problem med din internetforbindelse eller computeren. Du har ikke fortalt noget om hverken din hastighed på internetforbindelsen eller din computer. Jeg har lige set lidt af den udsendelse med familien Lövander, og der var ingen problemer ned hverken tekst eller billede. Jeg har en 50/10MB forbindelse og en seks år gammel computer.


fase

Tak for svar.

@ Fabrin Hastighed internet 13,26Mbit  Computeren er en, Ikke ny  Lenovo thinkcenter processer core2 duro. 3gHz.

Min bærbare er en lenovo Think Pad core I5 v pro.

Det er sådan at min bærbare sådan set godt kan klare jobbet over wifi bare med enklte udfald. På  den stationære, som er problemet så jeg hele sidste års udsendelser af Black Sails, over nettet uden problem. Nu er det helt håbløst. Når vi ser tv er det med luftantenne. Så det er jo nok den stationære der er kommet kludder i. Vil det være en god ide at 0-stille den? Det kræver noget arbejde bagefter så det skal helst være besværet værd.

@ Gregeren 

Jeg har hverken smartphone eller tablet.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Din bærbare er klart hurtigst af de to.

Har du prøvet med en anden browser?

Hvilken en bruger du?


Elektronikteknikeren

Nej jeg har endnu ikke prøvet med en anden. Bruger altid Firefox. Den havde dog nogle problemer med Filmstriben, så der brugte jeg crome. Men det er løst nu.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce

Er dit netværk trådløst eller via kabel?


Kurt B. Andersen

Det er begge dele. Den stationære er kablet til routeren den bærbare er trådløs.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Ok. Havde mistanke til dit wifi, men det kan så ikke være det.


Kurt B. Andersen

Hej igen.

Lige en opdatering. Problemet ligger i Firefox. Måske dens modstand mod flash player. I hvertfald køre det på edge og med bedre og klare billed. Er faktisk lidt skuffet over firefox Havde forventet bedre fra den. Så jeg må skifte til edge så længe dr ikke kan finde ud af at benytte htlm player. Der er nemlig ingen problemer med filmstriben som skrottede flash i foråret.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis