Første smart tv

Er der nogen der kan anbefale et rigtig godt smart tv på omkring 46 tommer? Min kone og jeg skal have vores første smart tv, og vi har søgt lidt på internettet efter anbefalinger og stødte bla på denne side https://testmagasinet.dk/bolig/smart-tv-test.html og det ser jo meget godt ud derinde, men der er ikke et eneste af dem i den rigtige størrelse, jeg kan finde hos nogen forhandlere. Ved i hvor de sælges henne?


På forhånd mange tak for hjælpen

Mogens


Mogens
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kan ikke anbefale dig et bestemt mærke. Jeg har selv et 32" Philips smart tv med fuld HD opløsning, så jeg ville gå efter fuld HD opløsning eller 4K opløsning samt selvfølgelig smart TV. Prøv at besøge f.eks. Elgiganten ikke bare på deres hjemmeside, men i butikken for også at danne sig et indtryk af designet. Det er jo sorte fredag, så måske er der lidt at hente.


fase

Jeg har selv et fra Samsung derhjemme, og kan sagtens anbefale det. Men tag ud og kig i en butik, Elgiganten f.eks. det en ting at læse om TV'et på nettet, men en anden ting er at se det med sine egne øjne. 

Bare et godt tip

Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.

Du er nok ikke det helt rigtige sted hvis du vil have købsanbefaling ang. Nyt tv.

Prøv i stedet forum på flatpanels.dk der sidder brugere der ikke nørder i ret meget andet end det. 


Min erfaring med smart tv er ikke ret positiv.. jeg synes det er alt for besværligt at styre og finde det indhold man vil se. Jeg ville anbefale et "dumt" tv med en Chromecast til.

Det skal retfærdigvis lige siges at det er et ældre smart tv jeg købte der er sikkert sket noget siden, men af de ting der er virkeligt irriterende er: det er langsomt ift Chromecast, den vil hele tiden opdatere og man skal så sidde og vent 10 min inden man kan åbne apps, brugervenlighed(som ovenfor), problemer med at blive på netværket. Det er i øvrigt et samsung.

Jeg tror ikke der er ret mange med et moderne smart TV der kan nikke genkendende til det du skriver der.

Dit TV må enten være meget gammelt eller ret billigt. Eller måske begge dele. 


At de er besværlige at styre har måske mere noget med den enkeltes øjne/hænder koordination at gøre.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis