Som du sikkert kan læse i min egen tråd, er jeg lidt i samme situation som dig. Har du overvejet hvad der skal ske med varmerør og radiatorer i hele huset? Og hvem der skal tilslutte den nye varmtvandsbeholder? At afmontere den gamle kedel, vil jeg mene, at de fleste der kan finde på at spørge, også godt kan finde ud af, når man først er kommet i gang. Men det kræver selvfølgelig noget mandskab og en god sækkevogn at få kedlen båret ud. Hvis du skal have hjælp til varmtvandsbeholderen skal du måske overveje at få vedkommende til at afmontere kedlen. Det kan give den pæneste rørføring.