Afmontering af oliefyr

Hej

Jeg står og skal have afmonteret mit oliefyr og installeret en El vandvarmer der hvor fyr har stået.

Er der nogen som ved hvordan man afmonter et oliefyr eller hvad det ca. Koster at få det afmonteret.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

ja, kommer an på hvad for en kedel det er og hvor den står. hvad med tanken?

Det er en HS Tarm Bolck 22, den står i vores bryggers og er lige til at komme til. Jeg har en aftale om nedtagning af tanken som står på siden af vores hus.

Det er nærmest umuligt at give en pris på nedtagning af fyr og kedel. Du har en aftale om nedtagning af tank, så du burde kunne lave resten selv, hvis du har mod på det. Hvis du ikke skal have penge for jernet, ville jeg skille systemet ad og køre det på genbrugsstationen.

fase

ca. halvdags arb for en vvsèr ,hvis aftræk er før til skorsten. og han ikke skal havde fat i taget.

Som du sikkert kan læse i min egen tråd, er jeg lidt i samme situation som dig. Har du overvejet hvad der skal ske med varmerør og radiatorer i hele huset? Og hvem der skal tilslutte den nye varmtvandsbeholder? At afmontere den gamle kedel, vil jeg mene, at de fleste der kan finde på at spørge, også godt kan finde ud af, når man først er kommet i gang. Men det kræver selvfølgelig noget mandskab og en god sækkevogn at få kedlen båret ud. Hvis du skal have hjælp til varmtvandsbeholderen skal du måske overveje at få vedkommende til at afmontere kedlen. Det kan give den pæneste rørføring.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis