Hej!
I vores kælder har en tidligere ejer sat rustikbrædder op i et af rummene. De står i natur, hvilket gør rummet lidt mørkt, og vi vil gerne male brædderne hvide. Men hvordan? Normalt maler man jo træ ad flere omgange med mellemslibninger osv., og der er jo nogle "irriterende" riller mellem brædderne.
Kan man sprøjtemale?
I et andet kælderrum er der opsat panel i "cigarkassetræ", som jeg kalder det. Det ligner eg... Kan det behandles ligesom ovenstående? Det er mere glat.
Bedste hilsner
fr. Fingernem