laser printer patroner

Er der nogen af jer der har gode eller dårlige erfaringer med kompatible laserpatroner. Jeg har en laser multiprinter HP Pro M 277 dw, når jeg på et tidspunkt skal have nye patroner i, koster de originale 3000 kr for et sæt, man kan på Ebay købe et sær kompatible for ca 1000 kr men risikere jeg at ødelægge printeren ved at bruge kompatible patroner.

Mvh Volmer.


VH
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Køb du roligt de billige. Pulveret kommer under alle omstændigheder fra en af de to fabrikker der laver noget sådanne og levere til de forskellige printer fabrikanters kassetter.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej Leif. Tak for svaret, det lyder rart for der er jo rigtig mange penge at spare da de kompatible jo kun koster en trediedel, det er jo en helt ublu pris at tage 700 kr for en original. Jeg ved godt at man ad den vej skal betale for printeren som selvfølgelig ikke kan laves og sælges for 2000 kr men havde de nu taget  en lidt mere  human pris så havde de måske solgt nogle flere originale.

Mvh Volmer.


VH

Nu har vi en brother laser, hvor køber i tonere henne til jeres printere til en billig pris ?

Jeg handler altid via ebay.de, når jeg skal have printerpatroner.

Der er rigtig mange penge at spare ved at købe dem i Tyskland.


Kurt B. Andersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis