Sikring sprænger random

Hej alle

En af sikringer i gruppen sprønger random. Dvs hvis jeg sætter en ny sikring i, så kan det være den sprænger en af de andre 2. Det er lidt forskelligt, men den kan altid køre på 2 sikringer.

Den gør det med 2 ovne...... nøjagtigt det samme.

Hvad kan det skyldes?


Hej. God vind!

Hej alle En af sikringer i gruppen sprønger... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Skulle du prøve at tage et billede af tilslutning i komfur og tilslutning i væg. Det sættes så ind her måske er der noget helt grundlæggende du overser. I starten skriver du Ovne og til sidst komfur, husk at vi kun har dit skrevne ord at bruge vores erfaring på. 

Ellers skulle begge komfurer have en kortslutning på tilgangs klemmer til en af betjeningsafbryderne. Det er ikke ualmindeligt at en mus kommer i den farlige zone der. Men på 2 komfurer ? ? 

Du husker nok Holbergs Erasmus Montanus. Det var ham der havde studeret og kom hjem til landsbyen hvor ingen havde læst noget som helst. Han tale så latin til bl.a. sin mor. Og kunne bevise at hun var en sten: " Du kan ikke flyve mor, en sten kan heller ikke flyve ergo er du en sten" Det blev hun naturligvis meget ked af da hun ikke ville være en sten.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Lad os endelig høre dommen 



Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det var en kortslutning i stikket i væggen... Han sagde der ku ha løbet strøm gennem beton, eller lignende. Nu ved jeg så det var rengjort dagen i forvejen, så var nok fugt dernede. Men at det fortsatte selv uden fugt... det havde jeg ikke troet. Men sådan var det bare, og det kom da også til at virke.



Hej. God vind!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis