Speciel kobberskive

Hej

Mangler mindst 4 stk af en lidt speciel kobberskive.


Målene er 18,5x21,8 mm

Kan simpelthen ikke opdrive sådan en. Kan man selv lave sådan en ? nogle forslag?


Til oplysning, så sidder den og tætner retur løbet på en gammel Bosch indsprøjtnings dyse


Tak

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Jeg vil prøve at få en 18x22, men tvivler på den passer. Yderdiameteren sidder i en forskruning, og inderidameteren over selve dyseholderen. Det passer forfærdeligt godt.

Jeg har helt glemt at ringe til New holland, de må kunne fremskaffe de rigtige dele. Eller i det mindste fortælle mig om det er meningen, med så skæv en størrelse. 

En sidste mulighed kunne være bosch i hjørring

Var lige ude at måle på nogle kobberskiver jeg havde liggende..

Jeg havde en med et 18,2 mm hul, og udvendig var den 23,8..

De andre skiver jeg havde i andre mål, var hullet også ca 2/10mm over mål, og det udvendige lidt under.

Så skal de ind over noget der er 18,5 mm går det nok ikke med en 18 mm.


Vi prøver igen, i morgen --

Nej det er nemlig noget knebent. har været igennem mit ellers veludstyrede lager, af assorterede dimser og dutter..

Men tror ikke jeg havde nogle 18x22, så sådan en vil jeg afsted efter på mandag. Dem der sad derpå, var også et meget stram pas. Vil tro at den skal være godt varm for at komme på. Det er en temmelig mærkelig størrelse, med så lidt gods i den.


men tak

Hej.

Jeg har ofte genbrugt kobberskiver (hvis de stadig er hele) de skal udglødes helt rødglødende og straks i koldt vand så bliver de bløde igen.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis