Kommentarer til projekt: Problemer med min bil 🙁

Her samles kommentarer til projektet: Problemer med min bil 🙁

Kommentarer vises bÄde her og pÄ projektet.

Muddi Q
13 svar
 FÞlg trÄden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du overvejet at stille spÞrgsmÄlet i lav bil? Dit problem kunne vÊre et defekt bundstykke i tÊndingslÄsen.


fase

Hej Fabrin det troede jeg, jeg havde gjort 😄


Men det kan ikke vĂŠre tĂŠndingslĂ„sen, eller startpĂŠrren, da startspĂŠrren ikke har med selve strĂžmmen at gĂžre. 


Jeg har kĂžbt et nyt tĂŠndindslĂ„s med nĂžgle, og det virker slet ikke 😄

Der slet ikke strÞm til lÄsen overhovedet :|


Muddi Q

StartspÊrren har noget med strÞmmen at gÞre. NÄr du siger, at du har kÞbt en ny tÊndingslÄs med nÞgle, bliver jeg nÞdt til at spÞrge, om der overhovedet er startspÊrre i din bil, for du kan ikke bare udskifte nÞglen med en anden uden at fÄ kodet den til din startspÊrre.

Jeg mÄ gÄ ud fra, at du har kontrolleret, om der er gÄet en sikring. StartspÊrren tillader normalt, at der foretages et startforsÞg, sÄ din beskrivelse tyder pÄ, at der er gÄet en sikring. Det burde vÊre en rimelig Þvelse at gÄ baglÊns fra tÊndingslÄsen og sÞge, hvor spÊndingen bliver af.


fase

Hej


Der er startspĂŠrre i bilen, og tĂŠndingen jeg har skiftet ud, var med en anden nĂžgle, som jeg har smĂŠkket i min nĂžgle, med samme startspĂŠrre. 

SÄ det noget helt andet, jeg har tjekket alle sikringer, og de er ikke gÄet


Der strĂžm i bilen, men bare ikke i ratkontakten, der sker ingenting nĂ„r jeg kommer nĂžglen i, og drejer, sket ikke noget, der ik noget der lyser overhovedet ved speedometeret. 


Muddi Q
Annonce

Du mÄ begynde ved tÊndingslÄsen og sÞge baglÊnds, indtil du stÞder pÄ et punkt med spÊnding eller en overbrÊndt sikring. MÄske befinder den sig i motorrummet.


fase

Nu skriver du at tÊndingslÄsen er skiftet, med har du ogsÄ skiftet bundstykket?



Vi prĂžver igen, i morgen --

Jeg har tjekket alle sikringer, byde inde i bilen, og i motorrummet  


Jeg har skiftet hele tĂŠndingslĂ„sen. 

Men der kommer slet ikke strĂžm op i lĂ„sen, man kan ikke engang kortslutte bilen 😃


Muddi Q

er der trĂŠk pĂ„ ?, sĂ„ prĂžv lige at tjekke om den mini kontakt som er i stik dĂ„sen er i stykker , det var den pĂ„ min c5  med samme symptomer
ellers prĂžv at sĂžge hjĂŠlp her https://citroenforum.dk/phpbb/

Ja der trÊk pÄ


Mener du stikprop der hvor man kommer kontakten pÄ fra en trailer?



Muddi Q
Der er yderligere 3 indlÊg i trÄden.
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og fÄ fordele



Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis