Indbygningsspots

Hej alle..

Jeg skal have købt mig nogle indbygningsspot til mit køkken alrum. Synes det er svært at forstille sig hvordan de vil se ud monteret. Jeg vil gerne have et moderne look men synes faktisk mange af dem har et industrielt look lige pånær de klassiske runde. Jeg har kigget på noget ala elministeren indbygningsspot, den der hedder inset 62 trend fast 230 v men ved ikke om den er for almindelig. Jeg søger derfor anbefaling til forhandlere der sælger indbygningsspot og gerne hvor de ser lidt mere usædvanlige ud og uden at se alt for industrielle ud. Har lidt haft i tankerne med 8-kantede spots men ved ikke om det findes. Har ikke kunne finde noget. 

På forhånd tak

Laura

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

måske at lyspaneler kunne være en mulighed de kan fåes i aflange og helt kvadaratiske samt runde i alle str. 

Skal du have noget, som ikke alle har, så kig på Modular Multiple trimless. De er super fede. Evt. med 2/3 spot i hver. De er spartlet med ud i loftet

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også