Det kan du nu sagtens med lidt tålmodighed og fingersnilde, især hvis det er en benzinbil. Lad for guds skyld være med at afmontere nogen manifold hvis det ikke er strengt nødvendigt, det gælder især udstødningsmanifolden da møtrikker kan være f****** svære og få af uden der er noget der knækker hvis du ikke har gas og ilt, tag og pil forrøret fra i stedet. Husk lige og køre tandremmen til så den passer huller i både knast og krumtap. Er det en Diesel skal du også have pumpen med. Det er ikke nødvendigt at lave ventiler hvis de er tætte eller planslibe toppen hvis ikke topstykket er helt skævt. Er topstykket skævt kan det tit være billigere og købe et andet ved en hugger.
Jeg kender ikke moment eller den af fabrikken foreskrevne rækkefølge på en Opel Corsa med en ukendt motor, men køber du en Hayens reparations manual til Opel Corsa, de plejer vist at koste omkring 3 hund er du godt dækket ind med både det ene og andet. Alternativet er at enten spørge ude i byen eller bruge google.dk til at søge på internettet.
Pøj pøj med atomiseringen og ikke mindst og få styr på stumperne efterfølgende.