Hej alle,
Jeg har gulvvarme på 1. sal og normaltvis kommer der kun varme derop såfremt shunten har brug for det. Men siden jeg tændte for varmen i midten af oktober har der været fuld blæs på varmen i shunten, selvom der ikke bruges varme ude i de enkelte rum. Hvad kan det skyldes? Jeg mener helt bestemt ikke at det var sådan sidste år.
VVS'eren der installerede det sagde, at termostaten bare skulle op på fuld drøn (7) og metalpinden (aner ikke hvad den hedder) skulle helt ind i shunten. Så skulle shunten nok selv trække varme når det var nødvendigt.
Mvh
Jesper