Føler til fyret. Webasto

Kan nogen fortæller os om vores Webasto fyr fra 2006, slår fra hele tiden pga vores ude føler er fjernet?

Hele sommeren køre fyret fint, men når vi så begynder at då det en smule koldt så starter problemet: Fyret slår fra hver anden uge (ja, nærmest på klokkeslet).

Hvis det er føleren, er det så en jeg selv kan købe i AO og montere selv? 

Pft.

Gorm


Ingen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hmmmm ikke megen hjælp. 

Men har også en vigtig rettelse:

Fyret er IKKE af mærket Webasto, men Geminoxx.

Mon det hjælper mht. mit spørgmål? 


Ingen

Måske ville det hjælpe, hvis du udover fyrets fabrikat også skrev typen på fyret. Der er ikke mange, som har lyst til selv at søge på de forskellige typer for at gætte sig til, hvad fejlen evt. kunne være. :-)


fase

Goddag

Vi har været ud og rejse men er nu tilbage. 

Ja selvfølgelig skal man også bruge modellen. Beklager. Der står  elco thision s2 såvidt jeg kan se. Siger det dig noget? 


Ingen

Nu har jeg ikke selv sådan en gaskedel, men jeg har fundet noget materiale, som du kan læse lidt i. Der er blandt andet en oversigt over fejlmuligheder og også, hvordan udeføleren kobles fra. 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis