Kan nogen fortæller os om vores Webasto fyr fra 2006, slår fra hele tiden pga vores ude føler er fjernet?
Hele sommeren køre fyret fint, men når vi så begynder at då det en smule koldt så starter problemet: Fyret slår fra hver anden uge (ja, nærmest på klokkeslet).
Hvis det er føleren, er det så en jeg selv kan købe i AO og montere selv?
Pft.
Gorm