Google drev

Hej

Jeg har brugt Google drev i forbindelse med mit arbejde. Jeg har på min private computer haft en Google drev mappe til at ligge i Stifinder, så jeg kunne arbejde off line og hjemmefra. Nu stopper jeg på dette job. Jeg har derfor på min private computer slettet programmet google drev - og arbejdsmapperne.


Men jeg vil gerne oprette en google drev mappe med min private filer i stifinder. Jeg kan ikke få lov til at tilkoble min private google konto. Den bliver ved med at finde mine arbejdsfiler frem.


Er der mon nogle, som kan hjælpe mig på vej? 


På forhånd tak


vh Karina


Karina
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du både en erhvervskonto og en privat konto hos Google?

Er det ikke bare at logge ind på din private Gmail på PC'en i browseren, gå til drev, og lave en mappe som du deler på dit skrivebord?


Elektronikteknikeren

Hej  Gregeren

Der er både en erhvervskonto og en privat konto hos Google. 


Jeg slettede først Google drev mappen/program på min computer. Herefter loggede jeg ind på min private google konto og forsøgte at oprette ny mappe. Google drev bliver installeret - men med arbejdsindhold. 


vh Karina



Karina

Du er nød til at fjerne selve erhvervskontoen fra din PC.


Elektronikteknikeren

Det har jeg også gjort. 


Som sagt så loggede jeg in på den private konto for at signalere at den var den, som jeg ville "arbejde" med


Karina

Beklager jeg er ikke sikker på hvad du mener med det. 

Jeg har slettet google drev mappen i Stifinder. Samtidig har jeg slettet det under programmer. Når jeg skal logge på Google, så er der en liste med de konto som jeg har været logget ind på. Her har jeg fjernet erhvervskontoen.


Ved ikke om der er andre steder at jeg kan fjeren Erhvervskontoen?


Karina

Du skal slette/nedlægge erhvervskontoen hos Google. Det gøres i indstillinger. Det er ikke nok at slette kontoen på din computer.


fase

Jeg kan ikke slette erhvervskontoen, da den tilhører min arbejdsplads. 


Karina

Fra din PC forstås. Så de ikke længere er linket sammen. Når du logger ud af erhvervskontoen skal du få PC'en til at glemme din bruger


Elektronikteknikeren

Gregersen: Jeg har gjort som jeg har beskrevet. Logget ud af erhvervskonto. Når man skal logge ind på google, så kommer den med en liste med de kontoer, som jeg har været inde på - her har jeg fjernet kontoen.


Jeg ved ikke hvordan jeg får PC'en til at glemme min bruger. Har det et råd?


På forhånd tak


Karina
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis