Hej
Vi har fået skiftet 2 radiatorer og samtidigt har VVs'en installeret en trykdifferensregulator.
Alt var som det skulle, men 1-2 dage efter fandt vi ud af at, vi kunne ikke få varmt vand fra 2 haner samtidigt.
VVS'en selvfølgeligt siger at, vardvarmer skal skiftes, enten fordi der er kalk i veksler ellers fordi ventil er i stykker, selvom vandvarmer fejlede intet inden hans besøg.
Kan veksler afkalkes på et relativ nemt måde? Ellers hvordan kan man tjek om ventil virker fint/er i stykker?