Duka S7 badeværelsesventilator kører konstant

Hej!

Jeg har for ca. et år siden udskiftet min gamle badeværelsesventilator til Duka S7, som jeg fik anbefaldet.
- http://dukaventilation.dk/produkter/ventilatorer--styringer-og-tilbehoer/duka-s7-7-i-1-ventilator.aspx

Her på det sidste har jeg oplevet, at ventilatoren starter og kører på fuld udblæsning på tilfældige tidspunkter af døgnet.
Jeg har googlet symptomerne, og kan se at flere oplevet problemer med  fugtstyring i deres badeværelsesventilatorer (Ikke nødvendigvis Duka), hvor de anbefalder at man renser/støvsuger fugtføleren, da der kan sætte sig støv på denne som suger vand.

Jeg har nu af 2 omgange forsøgt at rense fugtføleren, og begge gange har det hjulpet på problemet - indtil jeg går i bad igen. Jeg har nu flere gange vågnet om natten fordi ventilatoren kørte på fuld udblæsning.

Det skal siges at luftfugtighed på mit badeværelse er målt til 50-55 procent, så det kan ikke være luftfugtighedens i rummet som få ventilatoren til at gå amok.

Kan det være rigtigt at fugtføleren i ventilatoren er så udsat for støv osv.?

Er der andre der har oplevet ligndende problemer med deres badeværelsesventilator, og evt. hvordan løser man dette?

Hilsen
Dami

Hej! Jeg har for ca. et år siden udskiftet min... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis