Jeg har lige købt en Scan 68-10 brændeovn og er i tvivl om hvordan jeg skal montere røgstudsen.
På illustrationen ser det ud som om den skal monteres på ovnen med en pakning imellem, men der er ingen pakning med, kun de flettede glasfiber bånd.
Er det mon det som skal sættes på bunden af røgstudsen inden montering?
Håber nogen kan hjælpe mig.