Krav til installation af ladestander til el-bil

Hej,

Er der nogle af jer el-kyndige, der ved om der findes regler/forskrifter for hvordan en ladestander til en el-bil skal tilsluttes el-installationerne ved et privat parcelhus?

Jeg tænker bl.a. På separat gruppeafbryder og om der må være tilsluttet andre forbrugsenheder denne gruppe, ligeledes fx et solcelleanlæg, hvis inverteren til dette sidder tæt på, hvor ladestanderen ønskes opsat?

På forhånd tak. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tak for svar. Jeg havde selv fundet denne via Google, men var mere nysgerrig på, om der var nævnt noget konkret i SB eller Fællesregulativet. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak :-)


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis