Køb af vinduer på nettet

Er der nogen der har erfaringer med køb af vinduer på nettet? Jeg er selv faldet over https://klarvinduer.dk og jeg synes de har nogle pæne bondehusvinduer. Nogen der kender noget til det firma?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Eftersom du den 30-05-2017 10:49  skrev om selvsamme firma, må man jo gå ud fra, at du blot reklamerer for dem!!! Og det bliver så hermed anmeldt..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Godt set, Natur! 

"jensenthom1234": Du skal følge vores ordensregler - eller holde sig væk. Det er for lavt, at du tidligere i rosende ord har fortalt at du har brugt Klarvinduer.dk og nu lader som om du ikke kender dem.

Normalt ville jeg slette et indlæg som dette, men vil gerne sige følgende:

Det er utroligt, at der er så mange marketing/"SEO-folk", som virkelig tror, at det virker med de camouflerede reklamer i et forsøg på at "linkbuilde". Det er en tåbelig fremgangsmåde: 

1) Vi har "nofollow"-tags på alle links her i forummet, hvilket fortæller Google at de ikke skal tildele linket nogen værdi og
2) det giver SÅ dårligt indtryk af firmaet, når det bliver gennemskuet. Det er simpelthen ikke et ekstra link værd.

Én ting er at reklamere åbenlyst fordi man ikke har været opmærksom på ordensreglerne. Det kan ske. Men at prøve at "lade som om" man er én af brugerne er simpelthen for lavt.

Gad vide om ledelsen i Klarvinduer.dk (og andre firmaer, der gør det samme) er klar over, hvor meget skade deres SEO-konsulenter gør i jagten på at snyde sig til links og pæn omtale...


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis