Skaft til vandpost [email protected] 1 4300 10-10-2017 13:05 Skaftet på min gamle vandpost er knækketTænkte om jeg selv kunne lave et nyt Finn 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 11-10-2017 18:19 Ja det kan du helt sikkert vil jeg mene.Jeg ville bruge Asketræ til det.Det er stærkt og rigtigt godt til formålet. Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Lars ON 3102 2770 11-10-2017 22:04 Hvis du bruger posten, og skaftet skal holde til reelt brug, er jeg enig med maskinsnedker. Men ask er jo ikke sådan lige at komme til med mindre man har adgang til noget på rod. Det er væsentlig enklere at købe eksempelvis en robiniestolpe,som man kan skære skaftet ud af.Er den alene til pynt ville jeg vælge at købe en trykimprægneret 3x3 og skære den ud af. Den er væsnetlig billigere og nemmere at skære i og tilpasse.
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 12-10-2017 10:32 Ja det er selvfølgelig også en mulighed Lars ON.Jeg har en stump planke jeg købte for mange år siden, vist på en trappefabrik i Thisted, som jeg husker det.@ FinnJeg kan måske hjælpe dig skriv en Pb den lille kuvert under mit brugernavn, Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.