Hej alle sammen
Jeg har fulgt lidt med i den debat, der har været om fyringsolie contra diesel.
Jeg har i dag fået fyldt olietanken. Desværre kom vognmanden til at fylde landbrugsdiesel på i stedet
for den bestilte Premium fyringsolie.
Olieselskabet siger, at det ikke betyder noget, men det skal de jo sige.
Da det er et kondenserende fyr, er jeg nervøs for, at jeg bagefter får problemer med det, og hvordan er fyringsøkonomien i denne dieselolie?
Hvad mener I om det?
Mvh. Flemming C