Hej med jer.
Vi har boet i vores hus i lidt over et år. Men siden vi flyttede ind har vi irriteret os over at der er dårligt tryk på det varme vand. Hvis man bruger vand i køkkenet imens der er en i bad, så forsvinder vandet næsten helt begge steder. Der er ingen af rørne som er gamle og stoppede.
Rørne har samme dimensions på det kolde vand og der er der ingen problemer, heller ikke selvom der bruges vand mere end et sted.
Mon det er vores varmeveksler som ikke kan producere nok vand, eller kan den være tilkalket så der er dårligt flow?
Vi har fjernvarme og ingen cirkulationspumbe på det varme brugsvand.