Hej på lavdetselv
Ny her så tilgiv mig hvis jeg ikke har lært jargonen endnu ;-)
Jeg har Her til ca middag formået at lave en halv times strømafbrydelse som har gjort vores fjernvarme unit samt gulvvarme shunt system har været uden strøm. Det er en nyere Gemina Termix unit, efter jeg tændte den stod displayet så på 20 grader, jeg satte den så op på 25 grader. Helt ærligt har jeg aldrig rodet i det siden det blev installeret, så er lidt på herrens mark hvad jeg egentlig roder i. Hvad skal sådan en stå på, og hvad betyder det egentlig?
Se billeder for evt mere info.