VitZ

En far har i nogen tid været bekymret for sin lidt sløve 7-årige søn, og beslutter at tage ham med til en psykolog.
:lol:
Psykologen: "Hvis du har 10 æbler, jeg tager 3 af dem og din far giver dig et æble - Hvor mange har du så?"
Drengen: "Otte!"

Psykologen: "Hvad er det en ko har 4 af og en kvinde kun to?"
Drengen: "Ben!"

Psykologen: "Hvad har din far, som din mor holder mest af?"
Drengen: "Penge!"

Psykologen (henvendt til faderen): "Ham skal du ikke være bekymret for, han er klog!"

Faderen: "Mon ikke! Jeg missede selv de to sidste spørgsmål!"
En far har i nogen tid været bekymret for sin lidt... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vinder af vodka-maraton betalte den højeste pris (udklip fra DR-nyheder)



Aleksander Nakonesjnij løb med sejren under en drukkonkurrence i den sydvestrussiske by Volgodonsk.

Han drak tre halvliterskrus med vodka i hurtig rækkefølge under et såkaldt vodkamaraton, men han nåede ikke at modtage vinderprisen, for han faldt død om umiddelbart efter at være blevet udråbt som vinder.

Fire andre mandlige deltagere i konkurrencen måtte indlægges på et hospital, hvor de kæmper for deres liv, mens en kvindelig deltager slap lettere. Hun blev kørt til udpumpning og blev udskrevet igen efter et par timer.

Arrangørerne risikerer fængselsstraf
I Rusland er det ikke sjældent, at mænd drikker en liter vodka i løbet af en aften på et værtshus. Nakonosjnijs sejr skulle da også have været en anledning til fest.

Men anklamyndigheden i Volgodonsk har nu rejst anklager mod arrangørerne af det skæbnesvangre vodkamaraton.

Det er indehavere af lokale fødevare- og alkoholbutikker, der arrangerede drukkonkurrencen, og de risikerer at blive sendt tre år i fængsel, hvis de bliver kendt skyldige i at have forårsaget et uagtsomt dødsfald.

Hvis en af de deltagere, der stadig er på hospitalet, dør, risikerer de fem års fængsel.

Præmien: 10 flasker vodka
Konkurrencedeltagerne fik at vide, at de skulle drikke om kap i vodka i halvliterskrus, og at de kunne drikke lige så meget, de ville.

Ifølge reglerne måtte de indtage de traditionelle pølser med sennep og sort brød, som russerne spiser, når de drikker vodka.

Den person, der drak mest og stadig kunne stå på sine ben, ville vinde førstepræmien på 10 flasker vodka.

Nakonesjnij lagde hurtigt distance til sine konkurrenter, men få minutter efter hans sejr, kollapsede han og døde og blev dermed en af de 40.000 russere, der hvert år dør af alkoholforgiftning.

Mvh. JørgenE
En familie sidder omkring bordet.
Sønnen spørger faren, om han må stille et spørgsmål (hvilket han jo sådan set allerede har gjort, men det er et andet spørgsmål, han vil stille).
Faren siger: "Selvfølgelig, min søn!"
Sønnen spørger så sin far: "Far! Hvor mange slags bryster findes der?"
Faren er lidt overrasket over spørgsmålet, men svarer:
"Hmm, tja, der findes tre slags bryster.
Når hun er i tyverne, er en kvindes bryster som meloner, runde og faste.
I trediverne og fyrrerne er de som pærer; stadig dejlige, men de kan godt
hænge lidt.
Efter halvtreds er de som løg!" "Løg??"
Ja, når du ser dem, får de dig til at græde!"

Konen og datteren, der havde siddet og lyttet til denne intelligente
samtale, var af en eller anden grund lidt mopsede.
Datteren spurgte sin mor:
"Kan jeg stille et spørgsmål, mor.
Hvor mange slags tissemænd findes der?"
Moren var lidt overrasket (selv om hun vel dybest set burde have forventet dette spørgsmål, ovenpå den foregående samtale).
Hun kiggede over på manden og svarede:
"Nu skal du høre, min datter! Mandens tissemand gennemgår tre faser.
Når han er i tyverne, er den som et egetræ, stor og hård.
I trediverne og fyrrerne er den som et birketræ, bøjelig men til at stole
på.
Når han er på den anden side af halvtreds er den som et juletræ."

"Et juletræ??"

"Ja, helt udtørret og kuglerne er kun til pynt!"
Ha ha ha.. jeg kan lige se dem for mig, når de parkerer 8)
En god undskyldning om et par dage......

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis