Jeg kan ikke kommentere på ideen, men lad være med at bruge aluminium, det er ualmindelig farligt.
Aluminium smelter allerede ved ca. 650 grader, hvilket sagtens kan opnås med pellets. Det bliver tyndtflydende som vand og splatter i alle retninger. Flyvende dråber 650 grader varmt metal er ikke til at spøge med.
Bank noget sammen af karosseriplade eller lignende i stedet.