Nye batterier

Kunne godt bruge et ekstra batteri til min gamle gsr bosch skruemaskine. Men de originale nye finder jeg ikke. 

Der fåes nogen uoriginale på fx. Batteri-butik.dk, men hvor gode er de i forhold til de originale fra bosch?

https://www.batteri-butik.dk/Batteri-Detaljer/1.20.BOS.8.28,Batteri-til-Bosch-GSR-12-2-Professional-NiMH-O-Pack-JapanCeller.html

Nogen her med erfaringer i uoriginale batterier til værktøj?


 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har for flere år siden købt et uoriginalt batteri til min tudsegamle Makita maskine.
Den kører fantastisk, men også så langsomt at den stort set kun bliver brugt til at undersænke med, efter jeg har fået nyere skruemaskiner.
Batteriet klarer sig fint,  så jeg har intet at udsætte på det   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

ok. Der er jo meget kina snot. Det er ikke til at vide hvad der er i de uoriginale.
Har prøvet at købe nogle sub C batterier fra østen og lavet et nyt batteri. De var simpelthen elendige. De hold ikke strøm ret længe.


 

Hvis det er Bosch 18v li-on 1.5 Ah så har jeg lige købt  nogle originale bosch batterier til 187 kr stykket med fri forsendelse . 


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Nej, det er 12v og jeg vil op i 2'5Ah.


 

Til min lille 12v DeWalt købte jeg et NN batteri hos Batteribyen for over 4 år siden. Den kører lige så meget som min 18 v maskine og stadig frisk.


 

Ok. Lyder godt.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis