Vaskemaskine larmer HELT vildt!

Goddag derude :)

Sagen er den, at vores vaskemaskine larmer crazy meget - det er ikke når den centrifugerer men jeg mistænker det er når den tager vand ud.Videoen fanger vist lyden meget godt...
Maskinen virker fint, tøjet bliver rent osv.
Den har larmet sådan her i over 6 måneder. Vi har i øvrigt tjekket filteret. Vi fandt en plastiktandstik dernede og syntes det tog meget af lyden men efter et par vaske var den tilbage igen. Vi vil prøve at tjekke filter igen men... Kan det være pumpen?

Problemet er også, at vi har solgt lejligheden, og vaskemaskinen med, og jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal skifte en del i den inden nye ejer overtager således at hun ikke sender os en ubehagelig VVS regninger el. lign. på at fikse den (selvom den virker fint - den larmer bare!)


If it's stupid and it works then it ain't stupid.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

sæt maskinen på udpumpning pil trevelsien ud så burde det da være til at høre om det er pumpen der larmer.Tag evt lyge og lys ind i pumpen ved trevelsien og se grundigt efter om der sidder noget mere der inde 

Hvis det er noget fra en bh vil jeg snart tilbage til frigørelsen igen

Mvh.

Mikkel


Trådstivere fra BH sidder oftest i klemme under varmelegeme, og kan godt larme lidt imod huller i tromlen. Men det er ikke det der er galt her.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det er muligt - men det har efter min mening ikke noget at gøre i en tråd omkring larm fra en vaskemaskine. Synspunktet passer så bedre til en ny tråd under "over hækken" Det bliver triviel læsning og træls for trådstarter hvis man jammer tråde med udenom snak. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg er da ked af hvis jeg trådte på dine tæer Erik.

Du tror ikke at trådstarter kan smile / ikke smile over sådan et indlæg? 

Jeg er bange for at lav-det-selv,dk dør snart, der er for mange egenrådige der vil diktere hvordan det skal være.

Kald mig bare triviel

Jeg er ikke klar over, hvad 'Zifa' kan smile over, da jeg ikke kender ham/hende.

Jeg vil give 'ev elmand' helt ret i, at det er stærkt irriterende når 'FoXX' kommer med så pjattet et indlæg, da ikke kun jeg, men sikkert også mange andre, skal bruge tid på at åbne tråden, da man tror, at der er kommet et nyt seriøst indlæg.

Hvis du synes, at et sådant indlæg har sin berettigelse, så gå hellere på EB's Nationen og befri os andre for at spilde tiden på dit pjat.

Beklager, at jeg med dette indlæg også spammer tråden, men 'FoXX' har nu spammet så mange tråde, at jeg synes, at han skal stoppes.

foruden det med pumpen som i nævner kunne det så ikke også være et leje der er slidt ?

Hvis du har solgt lejligheden, og dermed også maskinen (købt som beset) så ville jeg ikke gøre mere ved det. Du skriver du har levet med larmen så længe, så klare du den nok også den sidste tid. Og en ny ejer kan da ikke sende dig en regning, for at reparere en maskine der fulgte med i købet.

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis