Vaskemaskine larmer HELT vildt!

Goddag derude :)

Sagen er den, at vores vaskemaskine larmer crazy meget - det er ikke når den centrifugerer men jeg mistænker det er når den tager vand ud.Videoen fanger vist lyden meget godt...
Maskinen virker fint, tøjet bliver rent osv.
Den har larmet sådan her i over 6 måneder. Vi har i øvrigt tjekket filteret. Vi fandt en plastiktandstik dernede og syntes det tog meget af lyden men efter et par vaske var den tilbage igen. Vi vil prøve at tjekke filter igen men... Kan det være pumpen?

Problemet er også, at vi har solgt lejligheden, og vaskemaskinen med, og jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal skifte en del i den inden nye ejer overtager således at hun ikke sender os en ubehagelig VVS regninger el. lign. på at fikse den (selvom den virker fint - den larmer bare!)


If it's stupid and it works then it ain't stupid.
Goddag derude :) Sagen er den, at vores... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

1) Trådstarter er ligesom ikke vendt tilbage med hensyn til evt. fremmedlegme i pumpen.

2) Hvidevarer skal "virke" på overtagelsesdagen.


Træd ikke på mine ledninger :o)

i det papir ejendoms mægleren har over hvad hvidevarer der er, der skal der stå hvad mærke enheder har og evt fejl, mine forældre har solgt et hus hvor komfuret havde en el plade i et elkomfur der var defekt og det stod i disse papirer og der var ingen problemer, bare man ikke skjuler noget 

Hvis man ikke har nævnt, at den larmer, kan køber kræve det udbedret på sælgers regning.. Det er altid bedst at være ærlig...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis