Hej alle. Er den nogen herinde der har en idé til hvad der kan være galt med mit gulvvarme i min stue? Jeg sætte termostaten, wavin, på 21.5 grader og den begynder også fint og logoet med at den åbner ventilen forsvinder også når den rammer de 21.5 grader. Problemet ligger så i at der bliver ved med at komme varme igennem systemet indtil vi når omkring 24 grader?
Undskylder for de dårlige billeder. Det er i en krybekælder.
Har måske en ide om at det er den blå dims der går op i styringen den er gal med? Men er slet ikke sikker.
Håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak