Hej. Jeg kan ikke få gulvvarme til at fungere på vores gamle badeværelse. Der er vand på, så jeg må gå ud fra, at det er termostaten den er gal med. Jeg tænker også, at det er nålen inde i termostaten der har sat sig fast. Man kan sagtens dreje rundt, men der sker ikke noget. Problemet er, at jeg ikke kan regne ud hvordan man skille den mere ad ( se billeder).
Jeg håber at der er nogen der kender denne termostat og kan hjælpe. På forhånd tak.