Placering af skur

Vi står overfor at skulle lave en tilbygning til vores eksisterende hus på 103 kvm, således at bygningen bliver på lidt over 130 kvm, da vi er en familie på 5 og mangler plads :-) Den nye tilbygning bliver placeret i forlængelse af den eksisterende bygning, hvor der før var en carport og et skur.

Derfor kommer jeg nu til at mangle et skur, som jeg ikke kan undvære. Problemet er placeringen og selve udformningen eller udseendet af skuret. Da vi ikke har den største have kræver det lidt kreativ tænkning, hvordan og hvorledes det hele skal se ud i sidste ende. Gode idéer modtaget gerne...også til selve indretningen af haven :-)

Til orientering kan skuret ikke placeres fra gavlen og ud til vejen, da det vil være i strid med byggelinien i lokalplanen. 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er ellers ikke umuligt at få dispensation hvis det (kun) drejer sig om ikke så værdifulde bygninger til udhusformål.

Frank Chr. skrev den 22-09-2017 09:10:51

Det er ellers ikke umuligt at få dispensation hvis det (kun) drejer sig om ikke så værdifulde bygninger til udhusformål.

Det er selvfølgelig stadig en mulighed og noget jeg vil forsøge, men det kan jo være de siger nej, hvorfor det altid er godt at have en backup plan :-) 

Der er jo muligheden for at lave det foran den sorte bil du har tegnet. Men måske er der vinduer i huset som forhindrer den placering. Ellers ved siden af / i stedet for den tegnede stakit ved terassen. Og så ville jeg bare lave det med samme udvendige beklædning som tilbygning. Det er tilsyneladende tænkt anderledes end det oprindelige hus. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis